Jak vzbudit zájem

Jak vzbudit zájem
Autor: Jana Marie • Zpět na BLOG  

Dnes píšu inspiraci NA PŘÁNÍ

 

"Jak vzbudit neodolatelný zájem a důvěru"

Myslí se tím zájem klientů o služby či produkty, které nabízíte
(nikoliv zájem o sladkosti nebo důvěru manžela.. )
 

Takže - budu psát postupně kroky, které je třeba projít ve svém UVĚDOMĚNÍ:


1) nechceme budit zájem KAŽDÉHO

Jsou lidé, kteří prostě vážně pečou na to, co nabízíme -
i kdyby to byla podle nás absolutní pecka, tak je VELKÉ množství lidí, co by to nechtěli ANI zadara.

S tím je potřeba se srovnat - pokud má někdo jako prioritu "akce" Párek za korunu nebo tráví večery u reality šou, tak vám vážně hodí bobek na individuální lekce hatha yogy pro pokročilé. (a nic na tom nemění, že by jim ta jóga FAKT prospěla.. haha)



2) dál - vy víte, že je ve vaší současnosti opravdu MNOHO lidí, kteří by tu vaší jógu ŠLI.
Chtějí TEN výsledek, který je v tom k dispozici.
(za jogu si dosaďte vaší službu nebo výrobek, ano... pro natvrdlé upřesňuji, že to není návod jen pro lektory hathy haha)
 

Nejde o to, komu by to prospělo - na to zapomeňte, protože dobrá věc by prostě prospěla každému 
- jde JEN o to, kdo by na to vážně šel / vážně si to koupil.

Jen potřebuje malé pošťouchnutí - a to právě jdete udělat...



3) vy si v duchu představte TUHLE skupinu lidí. Je to teď aktuálně např. 100 lidí v poli vaší působnosti, kteří v podstatě HLEDAJÍ něco takového - např. uvažují o tom, že by si měli 2x týdně pořádně zacvičit...

Na TUHLE skupinu se s láskou a lehkostí zaměřte ve své mysli a srdci.

Uvědomte si, že tihle lidé vás v podstatě tak nějak hledají.
(jako Vy např. hledáte dobrou dentální hygienu)
Chtějí TEN výsledek...

 

4) Vy si nyní vytvořte "magnet".
Klidně si ho jen představte - nezapomínejte, že vaše před-stavy jsou před stavy, které potom máte.

Magnet NA NĚ - prostě to namiřte na ty lidi, co chtějí vaší věc za vaší cenu.
Lidi, co to potěší a zlepší to nějak jejich den nebo život - a co budou rádi, že si to koupili / že tam šli.

Citliví z vás můžou při tomhle cítit jakýsi jemný příjemný proud od Vás... (nevadí, když ne-e)

Tím magnetem spojte JEJICH touhu s VAŠÍM nebem-webem (nebo tím, kde o tom dáváte vědět).
Jejich "chci mít pevné lehké tělo" s vámi - s webem vašeho fitnesu. Stačí si to představit.



5) Další krok: těšíte se na ně, cítíte PŘEDEM radost z jejich zájmu a důvěry.
Vím dobře, jak si důvěry klienta můžete vážit - do toho se opřete a šoupněte tam prostě:

"Těšim se na tebe a díky, že jdeš - slibuju, že budeš rád"

Takže: vyslat tenhle vzkaz (pocit, energii, informaci..) a pak se jen přesuňte do pocitu Hurá, mám hotovo.

Ta nejlepší INZERCE byla právě aktivována, rozeslána po CELÉ síti - a teď bude skvěle fungovat.

-----------------------------


Předpoklady této finty:


a) sami té své věci skutečně důvěřujete a jste si jisti její hodnotou, zkrátka vážně si myslíte, že je to dobrá věc - vaše energie je pak čistá a autentická

(pokud jste jen byli na produktovém školení prodejců injekcí na hubnutí, ale sami byste si to nebodli... tak to fungovat nebude)
 

b) sami se tím řídíte, sami to užíváte - a je to na vás vidět, je to z vás cítit. Jste věrohodní.

(pokud budu nabízet kurz Pokročilá sebeprezentace - ale něco stydlivě blemcám, tak to fungovat nebude haha. Já jednou viděla mladou ženu na židli pod megacedulí "fitnes potraviny" a ona měla asi 4 brady... hahaha)


c) ted trochu vážněji:
jelikož metoda "magnet" vlastně využívá posvátné možnosti propojit DOBRÉ věci snadným způsobem,
tak je asi jasné, že další základní předpoklad je, že jde o dobrou věc - o něco, co může prospět nebo udělat radost.

Pokud nabízíte něco, u čeho sami necítíte, že je to DOBRO, tak vám Magnet fungovat nebude.
Celek podporuje sám sebe - a co s tím není v souladu, to spíš vytlačí na okraj.


d) nebojte se "konkurence" - jsou to další lidé, kteří nabízí dobrou věc a to je dobře.
Nemají nic společného s tou VAŠÍ skupinou, která se stáčí VAŠÍM směrem.

Je to o VÁS, né o tom, co nabízíte. Tohle je důležité - znovu - je to o VÁS, o vaší bytosti.
O vaší radosti a touze.
Není to o typu fuseklí z bambusového vlákna.

============
 

Metoda Magnet (tak sem to teď nazvala jen abych to mohla dát do jednoho slova) stojí vysoko NAD otázkami, které vás někdy trápí...
např. Ale tisíce takových jako já nabízí něco podobného NEBO Lidi o něčem takovém ani nevědi NEBO Nemám reklamu v časopisech NEBO Nabízí se milion podobných věcí NEBO Ale je to prostě příliš atypický NEBO Neumím to nabízet NEBO Když lidi si raději koupí levný šunt v sámošce ...atd...to jsou jen ztráty energie.

=================
 

Miřte svým vědomím čistě a jasně na:

"Vím, že TEĎ žije tam, kam tím dosáhnu, MNOHO lidí, kteří chtějí VÝSLEDEK toho, co nabízím.
Já se nyní s nimi propojuji - božský vesmírný internet je navádí směrem ke mně.
K mému magnetu, který mi září ze srdce.
Jsem za to vděčná a mám radost a těším se na jejich spokojenost." Amen, díky.

=================
 

Tento přístup je také NAD okolnostmi, zda máte nějaké inzeráty a kolik - zda s sebou nosíte vždy vizitku a vrazíte jí každému, kdo by mohl zabrat.. haha apod.

Správným použitím vibračního "internetu", získáte mnohem víc, než by přinesly bylbordy podél všech ulic haha.
 

Spojíte ty, co hledají výsledek vaší věci s vaší nabídkou.
Jako spojíte hrnec a pokličku. Simple.

-------------------

Metoda Magnet funguje tak dobře, že můžete
ušetřit energii ze SNAHY získat zájem a důvěru a vymýšlení, JAK na to, jaké reklamy, finty.. atd.


Můžete se pak s důvěrou uvolnit - a jít mezí tím, než se Vám někdo ozve, dělat co vás baví.

Bude se Vám časem ozývat tolik lidí, kolik je pro Vás dobré.
Ne méně a né víc.
------------------


A ještě důležité a na závěr, protože teď tam cítím ještě zadrnkání tématu "peníze":

Pro většinu z vás, kteří tohle čtete, platí to, že potřebujete zájemce, kteří nemají jako prioritu nízkou cenu - ale spíš vysokou kvalitu / skutečnou hodnotu toho, co šíříte.

Takže je to skupina lidí, která by chtěla nebo uměla ocenit nebo už hledá NĚCO TAKOVÉHO a jde jim o kvalitu a hodnotu.

Máme tedy lidi, kteří pokud by dostali řešení na své "auva", tak je jim trochu jedno, jaká konkrétní cenovka na tom bude.
Nebojte se těch cenovek s o něco nižším číslem.

Můžu si koupit vložky z DM za 2,-/ks - nebo léčivé bylinné vložky TianDe za asi 5x vyšší cenu - ale pro mě to má asi tak 100x vyšší cenu, takže vím, proč si koupím další zásobu.

Nebojte se nízkých cen toho, co má nižší cenu.

Také se nebojím toho, že k lékaři můžou lidi "zadarmo"
(jak říkají té vysoké částce, co musí zaplatit ročně za zdravotní pojištění).

-----

A další: Nemontujte do téhle práce s vědomím SVÉ peníze.

Ty jsou sice důležité, to ano - protože je chcete zase posílat dál při vašich úhradách (ú-Hrad-Ách) -
Ale peníze jsou jen druhotná radost v tom. Je to jen side-efekt.

Hlavní radost je jasná: Dělám, co mě zajímá a v čem vidím nějakou hodnotu,
dělám, co je pro mě smyslu-plné. Tím si dělám každý den radost.
----------
 

SHRNUTÍ:

nechci každého
vidím ty, kteří by do toho asi šli
vykouzlím si obří magnet a namířím na ně
aktivuju ho jasným vědomím: "díky, že jdeš (voláš), těším se na tebe a tvou spokojenost"


Předpoklady: Sám tomu věřím, jsem věrohodný, jde o dobrou věc a neřeším další lidi v mé oblasti.


Zajímavost: použití této inzerce (vyslané vysoké energie) a této posvátné sítě stojí vysoko nad hlemýžděním běžných otázek spojených s marketingem a píjár .

Tečka na závěr: Nebojte se svých cen a nedělejte to pro peníze.
=====================


Změna by měla být v nově nabytém vidění toho, že zájem o Vás (o to, co jakkoliv nabízíte) řídíte vlastně VY - že je to řiditelné ZEVNITŘ. Zevnitř. Zevnitř.

Když se to zevnitř řídí dobře, tak ostatní vlivy jsou tím přirozeně stažené na pidimum.
 

A důvěra? Důvěru není jak získat - buď pro svou cílovou skupinu jste důvěry hodní, nebo ne. 
 

Ten "magnet" si můžete dle libosti znovu mířit a aktivovat - ale otázka byla "jak VZBUDIT zájem"
- tímto ho během pár týdnů pořádně probudíte a povzbudíte - a dál už to funguje samo.

S láskou Jana Marie

© 2020 Jana Marie eden, Praha • Všechna práva vyhrazena.
Tvorba webových stránek - webSEO.cz, www stránky